تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات قهرمانی سپک تاکرا جوانان کشور در مراغه برگزار می شود

غلامرضا عبدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان برای مسابقات آسیایی نیز محسوب می شود.
وی ادامه داد: این مسابقات از 21 تا 23 فروردین 96 به مدت 2 روز و به صورت گروهی و حذفی در سالن ورزشی حجاب مراغه برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور تیم هایی از استان های مختلف در این مسابقات اضافه کرد: تاکنون برای حضور در این رقابت ها، 10 استان اعلام آمادگی کرده اند.
عبدی گفت: در این رقابت ها، بازیکنان برتر و منتخب بر اساس نظر کمیته فنی تیم ملی برای حضور در اردوهای آمادگی مسابقات سپک تاکرای قهرمانی جوانان آسیا که سال آینده در جاکارتای اندونزی برگزار می شود انتخاب خواهند شد.
وی افزود: میزبانی اردوی آمادگی تیم ملی جوانان به دلیل امکانات خوبی که در مراغه وجود دارد به این شهرستان واگذار شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 42 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات قهرمانی سپک تاکرا جوانان کشور در مراغه برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..