تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان 103 خانوار از مسافران نوروزی درشهرضا

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی سلطانی  عنوان کرد: در سومین روز از فعالیت ستاد اسکان مسافران نوروزی 103 خانوار مسافران نوروزی از امکانات و فضای مدارس طرح اسکان، استفاده کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در نخستین روز فعالیت ستاد اسکان مسافران نوروزی که از روز 26 اسفند در شهرستان آغاز شد 90 خانوار مسافر نوروزی اسکان داده‌ شدند و در دومین روز فعالیت این ستاد در روز 27 اسفند 103 خانوار شامل 80 خانوار کارکنان شاغل در آموزش و پرورش، 15 خانوار سایر کنان دولت، 5 خانوار آزاد و 3 خانوار ایثارگر در شهرستان اسکان داده‌ شده‌اند.

معاون اداره آموزش و پرورش شهرضا ادامه داد: تعداد 500 کلاس درس در 50 مدرسه آماده میزبانی از این میهمانان است، همه مدارسی که برای این طرح در نظر گرفته شده در دو گروه «ویژه» یا گروه «الف» سازماندهی شده و امسال مدارس گروه «ب» در شهرستان وجود ندارد.
سلطانی گفت: کلاسهای مدارس گروه ویژه در شهرستان مجهز به یخچال، تلویزیون و فرش هستند و کلاسهای مدارس گروه «الف» داری فرش بوده و یخچال و تلویزیون در آنها به صورت مشترک است.

وی اضافه کرد: امسال 130 عدد یخچال، 600 تخته پتو، 150 تخته فرش 2*3، 130 تخته فرش 3*4، 35 عدد تلویزیون، 600 عدد بالشت و 40 عدد اجاق گاز بین مدارس میزبان مسافران نوروزی در شهرستان توزیع می‌شود.
 
ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا که زیر نظر اداره آموزش و پرورش این شهرستان فعالیت می‌کند، در محل کارخانه تاریخی «نوین» شهر شهرضا واقع در میدان حُر این شهر، قرار دارد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان 103 خانوار از مسافران نوروزی درشهرضا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..