تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت جاده ها در ساعات اخیر؛ تردد در راه های اصلی کشور روان است

وضعیت جاده ها در ساعات اخیر؛ تردد در راه های اصلی کشور روان است

جامعه > پلیس - ایرنا نوشت: مرکز مدیریت راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی کشور اعلام کرد: با وجود استمرار ترافیک سنگین در چند محور جاده ای کشور؛ اغلب محورهای اصلی کشور باز است و تردد به صورت روان جریان دارد.

براساس این اطلاعیه؛ در حال حاضر ترافیک در محورهای هراز حد فاصل پلور تا گزنک و قزوین- رشت در مقاطع تابلو دروازه ای لوشان ومسکن مهر رودبار سنگین است. همچنین ترافیک در آزاد راه کرج- قزوین محدوده شهر کرج و کرج- چالوس در برخی مقاطع نیز نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی

مرکز مدیریت راه های کشور همچنین درباره وضعیت جوی جاده ها اعلام کرد: بر اساس بررسی های بعمل آمده هم اینک در برخی ازمحورهای استان های ایلام، همدان و کرمانشاه بارش برف و باران ودر برخی از محورهای استان های اصفهان، بوشهر، زنجان، فارس، قزوین، لرستان، مرکزی، چهارمحال وبختیاری ، کردستان، کرمان و کهگیلویه وبویراحمد شاهد بارش باران هستیم.

42237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت جاده ها در ساعات اخیر؛ تردد در راه های اصلی کشور روان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..