تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز خوشحالی بازیگر «لیسانسه‌ها» از همزمانی روز مادر با شب نوروز

ابراز خوشحالی بازیگر «لیسانسه‌ها» از همزمانی روز مادر با شب نوروز

فرهنگ > تلویزیون - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیر کاظمی، بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» از همزمانی شب نوروز و روز مادر ابراز خوشحالی کرد.

امیر کاظمی، بازیگر تلویزیون در خصوص روز مادر گفت: «من همیشه روز مادر سعی می‌کنم کادو بگیریم و اول خونه مادر خانم و بعد خونه مادرم می‌رویم.»

وی ادامه داد: «روز مادر بیشتر در کنار هم بودن لذت بخش است. امسال روز مادر با شب عید همزمان شد و خیلی اتفاق جالبی است. یک بار شب عید و یک بار هم روز عید خونه مادر و پدرمون بریم.»

کاظمی تاکید کرد: «البته ما هر هفته خونه مادر و پدر هر دو می‎‌رویم و خیلی رابطه خوبی با دو خانواده داریم.»

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز خوشحالی بازیگر «لیسانسه‌ها» از همزمانی روز مادر با شب نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..