تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه های گوگل مپ از کجا تهیه می شوند؟

نقشه های گوگل مپ از کجا تهیه می شوند؟

نقشه های گوگل مپ از کجا تهیه می شوند؟ 

می دانیم که گوگل مپ نقشه شهرها و خیابان های کشورها در تمام دنیا را در اختیار ما می گذارد.حال سوال اینجاست که حجم عظیم اطلاعات چگونه در اختیار گوگل قرار گرفته است؟ Google Maps یا نقشه های گوگل با بیش از یک میلیارد کاربر، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دنیا است.

در خیابانهای شلوغ وقتی تصمیم دارید به مقصدی خاص برسید و زمان بندی برای شما بیشترین اهمیت را دارد اپلیکیشن Google Maps به کمک شما می‌آید. با استفاده از این نرم‌افزار شما میتوانید به راحتی مسیری بدون ترافیک را برای رسیدن به مقصدتان انتخاب کرده و حرکت کنید.

این سرویس این روزها در قالب اپلیکشین موبایلی Google Maps در اختیار شما قرار گرفته است. شرکت گوگل اعلام کرده است برای ارائه این سرویس به کاربران Google Maps داده‌های خود را از چندین روش مختلف به دست می‌آورد.

سازمان های حمل و نقل دولتی
اپلیکیشن Waze
سنسور های جاده ای و تامین کنندگان خصوصی

 به گزارش پارس ناز اپلیکیشن Waze را Google Maps در سال 2013 میلادی حدود 1میلیارد دلار خریداری کرد. این اپلیکیشن اطلاعاتی مانند تصادفات و موقعیت راه‌بندان‌ها را در اختیار کاربران Google Maps قرار میدهد.

سنسورهای جاده‌ای و تامین کنندگان خصوصی نیز کاربران تلفن‌های همراهی هستند که موقعیت یاب دستگاه هوشمندشان فعال است و Google Maps بنا به میزان سرعتشان داده‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

منبع:yjc.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه های گوگل مپ از کجا تهیه می شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..