تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صحبت‌های خانواده داود رشیدی در «خندوانه»

به گزارش افکارنیوز،

 برنامه «خندوانه» شامگاه شنبه 28 اسفند میزبان احترام برومند و لیلی رشیدی به مناسبت روز مادر بود.

در ابتدای برنامه، برومند درباره زندگی کردن کنار داود رشیدی گفت: «خلاف آنچه که همه تصور می‌کردند که داود آدمی جدی است، او خیلی شوخ بود و زندگی در کنارش برای من مانند مسافران یک کشتی بود که در دریای آرام زندگی در کنار هم بودیم.»

لیلی رشیدی هم درهمین راستا بیان کرد: «ما باهم خیلی دوست بودیم و من دوست داشتن و عشق زیادی که او به خانواده و مردم داشت را از او یاد گرفتم. پدرم از بدبینی هم خیلی متنفر بود.»

در بخش دیگر برنامه، برومند در مورد برپا کردن مراسم سالگرد و جایزه‌ای برای یادبود  داود رشیدی گفت: «من با فرهاد (پسر داود رشیدی) و لیلی مشورت کردم و در مراسم چهلم آقای رشیدی اعلام کردیم که در سالگرد او مراسم نمایشنامه خوانی برگزار کنیم و پس از آن هم فیلم هایی از داوود را پخش کنیم و در نهایت جوایزی به یاد او به اهالی تئاتر تقدیم کنیم. اما هنوز نحوه انتخاب و مسیری که باید این جوایز را اهدا کنیم، مشخص نکرده‌ایم. داود خیلی علاقه داشت که تئاتر را در شهرستان گسترش بدهیم و شاید جوایز را به سمت تئاتر شهرستان ببریم.»

در ادامه، برومند و رشیدی علاقه‌مندی‌های یکدیگر را روی کاغذ نوشتند که در پایان مشخص شد شناخت خوبی نسبت به هم دارند.

برومند در مورد فرهاد رشیدی هم توضیح داد: «فرهاد خدارو شکر پسر خیلی خوبی است و هم من و هم پدرش از او راضی هستیم و خوشحالم به جایی رسیده است که همه جهان نام او را می‌شناسند و همیشه به فکر مملکت خود هست.»

او درباره کودکی لیلی رشیدی هم گفت: «لیلی برعکس فرهاد که خیلی محتاط و عاقل بود، اهل شیطنت بود و مانند پسر بچه‌ها همیشه یا سرش شکسته بود و یا زمین می‌خورد و خلاصه شلوغ بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صحبت‌های خانواده داود رشیدی در «خندوانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..