تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرانچار: نباید انتظار معجزه داشت/ خوشحالم به خانه‌ام برگشتم

به گزارش خبرگزاری مهر، زلاتکو کرانچار که امروز یکشنبه به عنوان سرمربی سپاهان جانشین عبدالله ویسی شد در این مورد گفت: خوشحالم این فرصت فراهم شد تا دوباره به خانه‌ام بازگردم.  امیدوارم در ادامه همکاری مجدد در 6-7 هفته باقیمانده تا آخر فصل بتوانیم نتایج مثبتی را رقم بزنیم. در صورتی که این همکاری شکل بگیرد.

کرانچار خاطرنشان کرد: سال‌هایی که در سپاهان بودم ،اثر عمیقی بر من بر جای گذاشت و نتایجی که کسب کردم، شیرین‌ترین و زیباترین خاطرات زندگی ورزشی من را شکل داد.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چه قولی می‌تواند به هواداران بدهد، گفت: آنچه می‌توانم بگویم قول کار و تلاش زیاد خواهد بود که نتایجی بهتر از آن چه کسب شده است،‌رقم بخورد. شاید به قول شما نتوان انتظار معجزه داشت چون خود من هم چنین انتظاری ندارم.

کرانچار خاطرنشان کرد: قطعا امیدوار هستیم هواداران مانند همیشه همراه تیم، باشگاه و بازیکنان یک بدنه قدرتمند را مثل گذشته تشکیل دهند و هواداران تیم را روی شانه‌هایشان حمل کنند تا به نتیجه برسیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرانچار: نباید انتظار معجزه داشت/ خوشحالم به خانه‌ام برگشتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..