تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت دارندگان گوشی‌های جی ۴ و وی ۱۰ از ال‌جی

شکایت دارندگان گوشی‌های جی ۴ و وی ۱۰ از ال‌جی

بیش از یک سال از عرضه گوشی های جی ۴ و وی ۱۰ کمپانی ال جی می گذرد، اما اخیرا ًعملکرد نامطلوب آن ها، صدای برخی از دارندگان این دو گوشی را درآورده و راهی جز شکایت علیه این شرکت کره ای پیش روی آن ها نگذاشته است. با تک شات همراه باشید.

بر اساس این شکایت که توسط ۴ کاربراین دو گوشی تقدیم دادگاه شده است، شرکت ال جی از وجود نقص Boot Loop در این گوشی ها باخبر بوده و اقدامی قابل قبولی را در جهت رفع آن انجام نداده است.

برای آن دسته از کاربرانی که با Boot Loop آشنایی ندارند باید بگوییم که به دنبال بروز این نقص، گوشی پس از روشن شدن، شروع به بوت شدن می کند و این عمل بارها و بارها تکرار می شود و تا زمانی که شارژ باتری خالی نشود، ادامه خواهد داشت.

حال این کاربران، در طرح شکایت خود عنوان کرده اند که ال جی با وجود مطلع بودن از این مشکل، از دریافت گوشی ها برای تعمیر امتناع کرده است. آن ها در ادامه عنوان کرده اند که این شرکت، می توانست این گوشی ها را تحویل کرفته و مدل های ریفربیش شده را تا زمان رفع عیب، در اختیار کاربران قرار دهد که متاسفانه، ال جی از این کار نیز دریغ کرده است.

البته هنوز این شرکت، واکنشی را در خصوص این شکایت از خود نشان نداده و باید منتظر ماند و دید که مدیران این کمپانی کره ای چه راهکاری را برای رهایی از این طرح دعوایی که می تواند فروش سایر گوشی های این شرکت را نیز تحت الشعاع خود قرار دهد، اتخاذ خواهند کرد.

lg
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت دارندگان گوشی‌های جی ۴ و وی ۱۰ از ال‌جی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..