تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان معرفی محصولات جدید اپل مشخص شد

زمان معرفی محصولات جدید اپل مشخص شدگوشی های جدید شرکت اپل 

شرکت اپل را همه ی ما میشناسیم شرکت بسیار عالی در زمینه تکنولوژی زمان محصولات جدیدش را به مردم میخواهد معرفی کند در ادامه با زمان معرفی محصولات جدید اپل مشخص شد و سایت تالاب را دنبال کنید.

زمان دقیق رونمایی از گوشی های جدید اپل 

اپل در شش سال گذشته چهار بار محصولات جدید خود را در ماه مارس عرضه کرده است. یکی از تحلیل‌گران گفته است که این شرکت کوپرتینویی به احتمال زیاد آخرین محصولات خود را بین روزهای دوشنبه 20 مارس (30 اسفند) و جمعه 24 مارس (4 فروردین) عرضه کند. البته هنوز مشخص نشده که کدام یک از محصولات اپل عرضه خواهند شد.

با وجود این ظاهرا سه مدل جدید آی‌پد شامل آی‌پدهای 10.5 اینچی با صفحه نمایش باریک و مدل‌های به‌روزشده 9.7 و 12.9 اینچی و همچنین آیفون SE با حافظه 128 گیگابایت در راه هستند.

برخی منابع نیز اعلام کرده‌اند که اپل دکمه صفحه اصلی را از آیپد جدید خود حذف خواهد کرد. همچنین دیگر محصول اپل، آیفون قرمز رنگ خواهد بود.

زمان معرفی محصولات جدید اپل مشخص شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان معرفی محصولات جدید اپل مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..