تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زلاتکو کرانچار: انتظار معجزه نداشته باشید

به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار که دقایقی قبل به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان انتخاب و معرفی شد ، خاطرنشان کرد: حضور در سپاهان در سالیان گذشته تاثیر زیادی در من داشته و از اینکه دوباره به خانه خود بازگشته ام بسیار خوشحال هستم.
وی ادامه داد: از حالا تا پایان فصل تنها 6 هفته باقی مانده اما در همین مدت کوتاه هم امیدوارم بتوانم تاثیر مثبتی از خود به جای بگذارم هر چند که هواداران این تیم نباید از من انتظار معجزه داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: برای موفقیت این تیم بیشترین تلاش خود را خواهم کرد.
عبدالله ویسی سرمربی سابق سپاهان روز گذشته به صورت رسمی از سمت خود برکنار شد و امروز مسئولان این باشگاه با زلاتکو کرانچار سرمربی اسبق این تیم برای هدایت دوباره زرد پوشان اصفهانی به توافق رسیدند.
قرارداد کرانچار به زودی امضا خواهد شد. کرانچار در گذشته نیز سابقه هدایت سپاهان را در کارنامه خود داشته است.
خبرنگار: سید جواد بشیری* انتشار دهنده: حمید قدیمی
ورزشی **9118** 1701

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زلاتکو کرانچار: انتظار معجزه نداشته باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..