تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره تلخ ستاره فوتبال جهان که قدر تماس مادرش را ندانست

خاطره تلخ ستاره فوتبال جهان که قدر تماس مادرش را ندانست

ورزش > فوتبال جهان - خاویر زانتی خاطره تلخی از دوران بازیگری‌اش در رابطه با مادرش دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاویر زانتی تلخ‌ترین خاطره زندگی خودش را اینطور تعریف می‌کند: ‹‹ ما بازی جام حذفی مقابل پالرمو را برده بودیم و در حال برگشت به میلان برای جشن گرفتن بودیم. در مسیر من پیامی دریافت کردم، از طرف مادرم که برایم نوشته بود: " تبریک پسرم. من از بابت تو بسیار خوشحال هستم و واقعا دوستت دارم. " جشن شبانه ما برای قهرمانی دیر تمام شد و من فکر کردم فردا می‌توانم تماس مادرم را جواب دهم. اما من هرگز این فرصت را پیدا نکردم. مادرم در خواب ماند. او همان شب از دنیا رفت. ›› اسطوره آرژانتینی باشگاه اینتر بدون شک در آن مقطع از زمان تلخ‌ترین جام زندگی‌اش را بدست آورد. جامی که با این خاطره تلخ همراه شد و حسرت دوباره دیدن مادرش را در دل نگه داشت. زانتی که ۶۱۳ بازی با لباس اینتر انجام داد، سال ۲۰۱۴ در دیدار مقابل لاتزیو از فوتبال خداحافظی کرد. او در سال‌های منتهی به پایان فوتبالش قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره تلخ ستاره فوتبال جهان که قدر تماس مادرش را ندانست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..