تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپارتمان مینیاتوری ساخته شده توسط هنرمند استرالیایی+تصاویر

تاریخ انتشار : یکشنبه 19 / 03 / 2017 مشاهده : 4 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

هنرمنداسترالیایی با استفاده از خلاقیت خود آپارتمان مینیاتوری را به وجود آورده است.

آپارتمان مینیاتوری

آپارتمان مینیاتوری , خلاقيت به معنای توانايی تركيب ايده ها در يک روش منحصربه فرد يا ايجاد پيوستگي بين ايده ها است. هنرمندان بسیاری یافت می شوند که با خلاقیت، دست به خلق آثاری زده اند که علاوه بر جذب مخاطبان زیادی به خود، بسیار ماندگار شده اند.

“جاشو اسمیت” یک هنرمند استرالیایی است که با استفاده از خلاقیت خویش دست به خلق آثار هنری بی نظیری زده است. این هنرمند با استفاده از شن یک آپارتمان با تمام جزئیات آن در مقیاس بسیار کوچک ساخته است به گونه ای که برخی از جزئیات ساخته شده آن به گونه ای است که گویا برای ساخت آن از میکروسکوپ استفاده کرده است.

در این اثر تمام بلوک های آپارتمانی با استفاده از مقوای ریز شده ساخته و تمام جزئیات شهر یا از تبلیغات شهری ونقاشی های دیواری،مغاز ها و دیگر المان های شهری به طور واقعی طراحی و ساخته شده است.

این هنرمند عنوان کرده به گونه ای این آپارتمان را ساخته است که وقتی از آن عکس می اندازیم به سختی می توان تشخیص داد که این یک آپارتمان واقعی نیست.

گفتنی است؛ تمام وسایل این آپارتمان اعم از میز، صندلی، ظروف، روزنامه و…
همه به صورت واقعی و در قطع مینیاتوری ساخته شده اند.

در ادامه تصاویری از این آپارتمان مینیاتوری را مشاهده می کنید.

آپارتمان مینیاتوری

آپارتمان کوچک و مینیاتوری

آپارتمان مینیاتوری

آپارتمان کوچک و مینیاتوری

آپارتمان مینیاتوری

آپارتمان کوچک و مینیاتوری

آپارتمان مینیاتوری

آپارتمان کوچک و مینیاتوری

آپارتمان مینیاتوری

آپارتمان کوچک و مینیاتوری

باشگاه خبرنگاران جوان

آپارتمان مینیاتوری ساخته شده توسط هنرمند استرالیایی+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپارتمان مینیاتوری ساخته شده توسط هنرمند استرالیایی+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..