تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باغچه های عمودی هوشمند +فیلم

باغچه های عمودی هوشمندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توسعه زندگی شهری متاسفانه فضای سبز که نیاز حیاتی انسان هاست هر روز در حال کاهش است . یک شرکت فناوری  در ایده ای جالب اقدام  به تولید گلدان های کوچک لوزی شکل کرده است که بر روی پابه ای که بر روی دیوار نصب شده متصل میشود و فضای سبز را به صورت عمودی به خانه سا محل کار شما می آورد.

جالب است بدانید که نور، رطوبت و  دمای این گلدان به صورت هوشمند قابل تنظیم است و این گلدان ها را به وسیله نرم افزاری که روی گوشی هوشمند نصب میشود با فناوری وای فای میتوانید از راه دور هم کنترل کنید. یا حتی نور و رطوبت و دمای آنها را به صورت یک برنامه زمانبندی شده تنظیم کنید.

این گلدان ها بدون محدودیت در تعداد و در هر مکانی مانند آشپزخانه ، اتاق تشمین ، کلاس درس ، و هر جا که شما بخواهید در کنار هم قابل نصب است .

همچنین شرکت تولید کننده این گلدان ها را در تنوع گیاهی بسیار بالایی تولید کرده است که حتی میتوانید با خرید گلدان های سبزیجات  برای سالاد غذای خود روی آنها حساب کنید.

 

در ویدئوی زیر با این گلدان ها بیشتر آشنا شوید.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باغچه های عمودی هوشمند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..