تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مداوای حادثه دیدگان دیر در بیمارستان امام خمینی

مداوای حادثه دیدگان دیر در بیمارستان امام خمینی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، 
لیلا محمدی مترون بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در خصوص اعزام حادثه دیدگان "سیش" ( بارندگی و پیشروی آب در ساحل) در جنوب استان بوشهر گفت: حدود ساعت هشت و نیم امروز صبح ده نفر بر اثر حادثه سیش در جنوب استان بوشهر( دیر) به بیمارستان کنگان مننقل شدند.

وی افزود: به محض ورود حادثه دیدگان، اعلام آماده باش دادیم ؛ متخصصین ما بلافاصله حاضر شده و اقدام به ویزیت این افراد نمودند.

مترون بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در ادامه اظهار داشت : به جز یک مورد که نیازمند عمل جراحی ارتوپدی بود و به اتاق عمل منتقل شد، باقی حادثه دیدگان به شکل سرپایی مداوا شدند.

 محمدی عنوان کرد: ۹ نفر ازحادثه دیدگان پس از مداوای سرپایی اکنون در اورژانس بیمارستان امام خمینی( ره) کنگان تحت نظر می باشند و ان شاءالله به زودی ترخیث خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد، حادثه دیدگان شامل هشت زن و دو مرو می باشند.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مداوای حادثه دیدگان دیر در بیمارستان امام خمینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..