تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسروی: باید دیوار میان مربیان و داوران فوتبال خراب شود

علی خسروی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص عملکرد داوران فوتبال کشورمان در سال 95، اظهار کرد: داوری فوتبال ایران در سال 95 را باید به دو بخش با مدیریت عنایت و کامرانی فر تقسیم کرد.
وی افزود: انصافا در دوره کامرانی فر چیدمان داوری ها بسیار خوب شد و او خیلی سریع متوجه شد در کنار جوانگرایی باید از سرمایه های با تجربه نیز بهره ببرد.
پیشکسوت داوری فوتبال ایران ادامه داد: با مصدومیت جهانبازی و خداحافظی ترکی از دنیای داوری، دست ما در استفاده از داوران قدیمی بسیار خالی شد اما نکته مهم تر پس از کنار رفتن این دو داور، برگزار نشدن حتی یک بازی دوستانه بود.
خسروی تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در داوری ما پس از حضور کامرانی فر در دپارتمان رخ داد، کاهش داوران لیگ برتری بود و از او می خواهم در ادامه این تصمیم ناظران لیگ برتری را نیز کاهش دهد.
وی اضافه کرد: داوران ما در سال 95 متوجه شدند اگر آمادگی بدنی ضعیفی داشته باشند موفق نخواهند بود و به همین دلیل با شرایط بسیار خوبی در مسابقات حاضر شدند.
این داور فوتبال ایران عنوان کرد: یکی از مشکلات جدی داوران ما در شروع فصل، جایگیری آنها بود که خوشبختانه با تغییراتی که در دپارتمان شکل گرفت این مساله نیز تا حد زیادی بهبود یافت.
خسروی خاطرنشان کرد: از کامرانی فر می خواهم کمیته آموزش داوران دپارتمان را هرچه سریعتر انتخاب کند و از اصفهانیان هم به عنوان رییس کمیته داوران می خواهم برای خود یک مسئول رسانه انتخاب کند و فقط او اجازه اظهار نظر داشته باشد.
وی افزود: خوشبختانه تیم کامرانی فر به عنوان رییس دپارتمان داری و اصفهانیان به عنوان رییس کمیته، بهتر از تیم عنایت - اصفهانیان و عسگری - اصفهانیان کار کرد و دلیل این مساله تعامل خوب کامرانی فر با رییس کمیته داوران بود.
داور پیشکسوت فوتبال ایران اظهار کرد: از مسئولان داوری فوتبال کشور می خواهم در این هفته های پایانی لیگ دسته یک را به شدت جدی بگیرند و از داوران با تجربه در قضاوت این مسابقات بهره ببرند.
خسروی در خصوص انتقاد مربیان از عملکرد داوران نیز گفت: این انتقادات برای ما عادی شده است اما فکر می کنم برای اینکه فوتبال موفقی داشته باشیم، باید دیوار بلندی که میان داوران و مربیان ایجاد شده خراب شود و آنها خود را از یک خانواده بدانند.
ورزشی **9118**1429
خبرنگار: سید جواد بشیری**انتشار:محسن طاهرزاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسروی: باید دیوار میان مربیان و داوران فوتبال خراب شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..