تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بینی سفر بیش از 200 هزار مسافرنوروزی به خلخال

قنبر رستمی یکشنبه در حاشیه مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروزی شهر خلخال به خبرنگار ایرنا افزود : درنوروز سال 95بیش از 180 هزار گردشگر به این شهرستان سفر و از جاذبه های گردشگری ومیراث فرهنگی آن دیدن کردند که با توجه به بهره برداری از راه تازه احداث خلخال به فیروزآباد پیش بینی می شود این میزان به 200 هزار گردشگر در ایام تعطیلات نوروز سال 96 افزایش یابد.
دراین مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز از انجام تمهیدات لازم برای آسایش ورفاه گردشگران نوروزی این شهرستان خبرداد وگفت: با توجه به برقراری تردد درجاده اصلی خلخال به فیروزآباد امسال یکی از پایگاه های هدایت وراهنمایی مسافران جمعیت هلال احمر در مبدا ورودی این جاده مستقر شده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر 2پایگاه ثابت در مبادی ورودی شهر خلخال از سمت جاده جدید اردبیل وجاده اسالم و یک پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای نیز در گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم مستقر شده و یک پایگاه سیار نیز با بکار گیری 47 نفر از نیروهای جمعیت هلال احمردر امر هدایت و خدمات رفاهی به گردشگران فعالیت دارند.
در این آیین که به صورت جداگانه در پایگاه های استقبال از مسافران در مبادی ورودی شهر خلخال برگزار شد با هدایایی از نخستین مسافران نوروزی استقبال شد.
همچنین میثاق نامه کمپین ملی نه گفتن به تصادفات رانندگی که در محل پایگاه های راهنمای مسافران جمعیت هلال احمر خلخال نصب شده به امضای فرماندار ومسوولان حاضر رسید.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است، این شهرستان با داشتن جاذبه های طبیعی از جمله جاده خلخال - اسالم ، تفرجگاههای ازناو و اندبیل و روستاهای هدف گردشگری در کنار بقاع و امامزداه ها هر ساله میزبان بیش از یک میلیون گردشگر می باشد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7119

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بینی سفر بیش از 200 هزار مسافرنوروزی به خلخال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..