تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ديدار پليس شهر كرمان، با كودكان بی سرپرست

ديدار پليس شهر كرمان، با كودكان بی سرپرستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با تاکید بر ايجاد شور و نشاط اجتماعی و حمايت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست گفت: اين کودکان نيازمند مهر و محبت و حمايت تمام افراد جامعه هستند و بايد در مسير حمايت و پشتيبانی از اين کودکان و مراکز نگهداری از آنها قدم های ارزنده ای برداشت.

سرهنگ روانبخش با بيان اينکه اين ديدار توفيقی برای مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان بود، افزود: بايد تلاش کرد تا تعليم و تربيت اين عزيزان همانند ساير کودکان انجام شود و از همسالان خود عقب نمانند.

در این دیدار، جمعی از کارکنان فرماندهی انتظامی کلانشهر کرمان، جانشین و رییس عقیدتی سیاسی این فرماندهی، فرمانده انتظامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ديدار پليس شهر كرمان، با كودكان بی سرپرست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..