تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمانی که خواندن آن بزرگ و کوچک نمی‌شناسد!

رمانی که خواندن آن بزرگ و کوچک نمی شناسد!به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان از اتمام نگارش رمان جدیدش خبر داد. این رمان با عنوان «ترسو» که در حوزه داستان انقلاب و طنز نگاشته شده، داستان نوجوانی ترسو را روایت می کند که در تظاهرات و مخاطرات انقلابی عکس‌العمل های خاصی از خود نشان می دهد.

این داستان ایده ای ویژه داشته و کاملا زاده تخیل نویسنده است، یعنی به جز زمان آن که به دوران انقلاب بازمی گردد مابه ازای خارجی نداشته و شخصیت ها و دیگر عناصر داستانی آن کاملا تخیلی می باشند.

«ترسو» نمایش شخصیت واقعی آدم ها در شرایط انقلابی و به زبان طنز است که با برخورداری از ایده ای ناب و ویژه، لایه های مختلفی را دربرگرفته و می تواند یاد و خاطره ای از تاریخ دوران انقلاب اسلامی برای نسل فعلی کشورمان باشد.

شایان ذکر است؛ رفیع افتخار این رمان را برای مخاطب نوجوان قلم زده است درحالی که مطالعه آن می تواند برای بزرگترها نیز پرکشش و خواندنی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمانی که خواندن آن بزرگ و کوچک نمی‌شناسد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..