تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبر عبدی و خانواده‌اش امشب مهمان احسان علیخانی می‌شوند

اکبر عبدی و خانواده‌اش امشب مهمان احسان علیخانی می‌شوند

فرهنگ > تلویزیون - برنامه «سه ستاره» امشب برگزیدگان تیتراژهای تلویزیونی را از میان چهره‌های سال موسیقی معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قسمت دوم ويژه برنامه سال تحويل شبكه سه با تهيه كنندگی و اجرای احسان عليخانی امشب بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن می‌رود.

بخش معرفی برگزيدگان مردمی در حوزه تيتراژهای تلويزيونی و ورزشكاران زن و مرد از مهم‌ترين قسمت های برنامه امشب خواهد بود. همچنين اكبر عبدی به همراه اعضای خانواده‌اش پا به برنامه عليخانی می‌گذارد و در كنار اتفاقات و مهمانان ديگر جزو رويدادهای شيرين ويژه برنامه شب عيد شبكه سه خواهد بود.

 شب گذشته، مژده لواسانی، گيتی خامنه و ژاله صادقيان به عنوان برگزيدگان مجری زن سال از نگاه مردم انتخاب و برنامه‌های «فوتبال ١٢٠»، «ثريا» و «سمت خدا» هم از ديد مخاطبان به عنوان بهترين برنامه های تخصصي معرفی شدند.

 پخش ويژه برنامه «سه ستاره» امشب بعد از اخبار شبانگاهی آغاز می شود و تا حوالی ٣ بامداد ادامه خواهد داشت.

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبر عبدی و خانواده‌اش امشب مهمان احسان علیخانی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..