تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبر عبدی با خانواده‌اش به تلویزیون می‌رود

به گزارش افکارنیوز،

 قسمت دوم ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه با تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی امشب بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن میرود. بخش معرفی برگزیدگان مردمی در حوزه تیتراژهای تلویزیونی و ورزشکاران زن و مرد از مهم ترین قسمت‌های برنامه خواهد بود.

همچنین اکبر عبدی برای اولین بار امشب به همراه اعضای خانواده‌اش پا به برنامه علیخانی میگذارد و در کنار اتفاقات و میهمانان دیگر جزو رویدادهای شیرین ویژه برنامه شب عید شبکه سه به شمار می‌آید.

گفتنی است شب گذشته مژده لواسانی ، گیتی خامنه و ژاله صادقیان به عنوان برگزیدگان مجری زن سال از نگاه مردم انتخاب و فوتبال ١٢� ،ثریا و سمت خدا هم از دید مخاطبان به عنوان بهترین برنامه های تخصصی معرفی شدند. 

این ویژه برنامه با اجرای و تهیه احسان علیخانی امشب بعد از اخبار شبانگاهی پخش و تا حوالی ٣ بامداد ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبر عبدی با خانواده‌اش به تلویزیون می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..