تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلوغی بازارهای خرید شهرستان طارم در آستانه سال جدید+تصاویر

ساعت: 13:13 منتشر شده در مورخ: 1395/12/29 شناسه خبر: 1067561

در آستانه عید نوروز، مراکز خرید و بازار شهرستان طارم مملو از جمعیتی است که برای خرید ما یحتاج نوروز خود مراجعه کرده اند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار برگ زیتون، در آستانه عید نوروز بازار خرید در شهرستان طارم گرم گرم است و مردم برای خرید به بازار و فروشگاههای داخل شهر روی می آورند .

صحنه های جالبی از جنب و جوش مردم شهرستان طارم را در بازار می بینیم که سعی دارند متناسب با درآمد و توان مالی خود خرید کنند .

مرکز شهرستان طارم شهر آببر این روزها شلوغ ترین روزهای خود را می گذراند چرا که مردم برای خرید در این مکانها بیشترین حضور را دارند .

بازارهای خرید این روزها  داغ داغ  است و برخی هم با وسواس خاص قیمت ها را مقایسه می کنند تا خرید منا سبی داشته باشند، بیشتر از همه بازار خرید لباس، انواع آجیل و شکلات گرم است .

IMG_1979

مجتبی واحدی فروشنده خشکبار و محصول پسته رفسنجان در گفت و گو با خبر نگار برگ زیتون، اظهار داشت: با توجه به اینکه  وضعیت قیمت ها در نزدیکی عید نسبت به سالهای قبل خوب است ولی از لحاظ فروش نسبت به سالهای گذشته بازار ضعیف تر است مردم توان مالی خریدشان پایین آمده است.

وی خاطرنشان کرد: محصول پسته رفسنجان را به قیمت ۳۰ هزار تومان به بازار عرضه کرده است که نسبت به سایر مغازه ها مناسب تر است که در مغازه ها به قیمت ۶۰ هزار تومان به فروش می رسد.

IMG_1981

IMG_1986

IMG_1976

IMG_1983

عبدالله بلوری در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، ضمن تبریک سال جدید خدمت ملت ایران اظهار داشت: محصولی که به بازار شهرستان طارم ارائه کرده ماهی گرم آبی پرورشی از استان گیلان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ماهی یک غذای سالم و مقوی است متأسفانه استقبال زیادی از این محصول نمی شود بازارهای دیگر خرید بیشتری نسبت به این شهرستان دارند.

شهروند گیلانی توان خرید مردم را در آستانه سال جدید بسیار ضعیف ارزیابی کرد و افزود: چون اقتصاد این شهرستان به کشاورزی وابسته است امسال زیتون هم دچار خسارت شده شاید یکی از عمده علت ها همین باشد امیدوارم سالی پر خیر و برکت داشته باشند.

بلوری با اشاره به مشکلات بازار شهر آببر تصریح کرد: این بازار ۵ متر حریم دارد انتظار از مسئولین زیربط اینست که به امورات و مشکلات بازار رسیدگی شود تا حریم ها مشخص شده و مردم راحت تر رفت و آمد کنند.

وی همچنین عدم سازماندهی غرفه ها، وجود گردو غبار و عدم رعایت اصول بهداشتی را از مشکلات این بازار دانست.

 

IMG_1985

IMG_1974

IMG_1992

IMG_1987

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلوغی بازارهای خرید شهرستان طارم در آستانه سال جدید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..