تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم ناچیز آذربایجان غربی از بازسازی عتبات عالیات/ با ۹۰ میلیارد ریال وارد عرصه بازسازی و توسعه عتبات شدیم

ساعت: 12:39 منتشر شده در مورخ: 1395/12/29 شناسه خبر: 1067512

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی مطرح کرد:

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با ۹۰ میلیارد ریال وارد عرصه بازسازی و توسعه عتبات عالیات شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با ۹۰ میلیارد ریال وارد عرصه بازسازی و توسعه عتبات عالیات شده و از نیمه دوم امسال کار خود را باجدیت در این زمینه آغاز کرده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی افزود: در این راستا سه پروژه شامل، صحن عقیله بنی هاشم در کربلا با ۴۰ میلیارد ریال، صحن حضرت زهرا(س) در نجف با ۳۰ میلیارد ریال و جاده سامرا با ۲۰ میلیارد ریال را ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی برعهده گرفته است.

وی گفت: در کنار این موضوع، ۱۵۰ تن سیمان نیز توسط آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در دو ماه اخیر تامین شده و امیدواریم بتوانیم در سال پیشرو، ۹۰ میلیارد ریال را نیز برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات تامین کنیم.

حسینی با اشاره به تشکیل ستادهای بازسازی عتبات عالیات در شهرستان های آذربایجان غربی، تصریح کرد: هم اکنون در ۱۲ شهر از آذربایجان غربی این ستادها تشکیل شده است که با امیدواریم با تشکیل این ستادها، شاهد تسریع در جذب کمک های مردمی و امور مربوط به بازسازی و توسعه عتبات باشیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی هم چنین اظهار کرد: در سه ماه گذشته که ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با جدیت وارد عرصه شده است،شهرستان ارومیه با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بیشترین کمک ها را به این ستاد برای توسعه و بازسازی عتبات داشته است.

وی هم چنین با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی از سال ۸۳ در استان تشکیل شده است، افزود:متاسفانه تاکنون سهم استان از توسعه عتبات عالیات بسیار ناچیز بوده و از این ثواب الهی سهم کمی داشته است، اما مسئولان استانی متعهد به جبران آن شده‌اند و با جدیت تمام در این زمینه تلاش می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم ناچیز آذربایجان غربی از بازسازی عتبات عالیات/ با ۹۰ میلیارد ریال وارد عرصه بازسازی و توسعه عتبات شدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..