تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند رونالدو به تعویضش مقابل بیلبائو

اگرچه رئال مادرید شب گذشته (شنبه) موفق شد میزبانش اتلتیک بیلبائو را در هفته بیست و هشتم لالیگا شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی تثبیت را کند اما کریستیانو رونالدو شب چندان خوشی را تجربه نکرد.

با وجود عملکرد خوب رونالدو و پاس گلی که او به کریم بنزما برای زدن گل اول رئال مادرید داد، زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها او را 10 دقیقه به پایان بازی از میدان بیرون آورد تا ایسکو را به میدان بفرستد.

همین موضوع نارضایتی مهاجم پرتغالی را در پی داشت به طوری طبق ادعای «گل تی‌وی» او هنگام خروج از زمین بازی خطاب به زیدان گفته است:« چرا من؟ برو گمشو!»

این اولین بار در فصل جاری نیست که کاپیتان تیم ملی پرتغال به تعویض شدنش اعتراض می‌کند اگرچه این بار غائله با دست دادن رونالدو و زیدان قبل از رفتن او به نیمکت خاتمه یافت.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند رونالدو به تعویضش مقابل بیلبائو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..