تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاطمه زهرا(س) فرشته نجات انسان در طول تاریخ است / برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در شهرستان طارم+تصاویر

ساعت: 11:03 منتشر شده در مورخ: 1395/12/29 شناسه خبر: 1067183

امام جمعه شهرستان طارم گفت: فاطمه زهرا(س) فرشته نجات انسان در طول تاریخ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار برگ زیتون، مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر امروز با حضور امام جمعه، جامعه بسیج زنان شهرستان طارم و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) شهر آببر برگزار شد.

حجت الإسلام محمد صادقی پور در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت صدیقه کبری فاطمه الزهرا(س) خدمت ملت شریف ایران اسلامی اظهار داشت: تمام زنان عالم باید از خصوصیات آن بانوی بزرگ اسلام درس زندگی آموخته و ایشان را الگو و سرمشق در زندگی خود قراردهند.

امام جمعه شهرستان طارم ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به آمار زخمی شدگان چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۳۵۱ نفر در سطح کشور و ۱۱۱ نفر در استان زنجان و ۶ نفر در سطح شهرستان طارم دچار زخم سطحی شده بودند با توجه به اینکه آسیب ها نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته بود ولی باز این اتفاقات ناگوار رخ داد امیدواریم با همت شما پدران و مادران بتوانیم سنت های پیشین چهارشنبه سوری را به نسل های جدید انتقال دهیم امیدوارم سال جدید سالی پر خیر و برکت برای تمام ملت ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه عید و تحویل سال نو خوبی ها و بدیهایی دارد که باید سعی کنیم خوبیها را اضافه کرده و از بدیها پرهیز شود تصریح کرد: نظافت، دید و بازدید، صله رحم، هدیه دادن و هدیه گرفتن اینها خوبی های عید بوده و اسراف، چشم هم چشمی، دست دادن با نامحرم بدیهای عید و تحویل سال نو می باشند که باید پرهیز شود.

حجت الإسلام صادقی پور با اشاره به خصوصیات اخلاقی حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: ایشان در برخورد با نا محرم خود را می پوشاند و پشت پرده می رفت گفتنی است ایشان فرشته نجات انسان در طول تاریخ است.

حجت الإسلام صادقی پور به چند نکته برگرفته از قرآن کریم که موجب تداوم خانواده ها می شود اشاره کرد و افزود: حجاب و عفت، عفو گذشت، کاستن از توقعات، عذرخواهی و پذیرش عذر، کمک در خانه، حفظ اسرار و عیوب همسر، مشورت با یکدیگر، عمل به وعده، هدیه دادن، احترام متقابل، خوشرفتاری و پرهیز از خشونت، آراستگی ظاهر، ابراز محبت و کنترل نگاه از جمله این موارد می باشد.

IMG_1931

IMG_1912

IMG_1908

فاطمه شعبانی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، ضمن تبریک سال جدید و روز زن و مادر خدمت ملت ایران اسلامی اظهار داشت: ما زنان عالم باید از انفاق، حجاب، شوهرداری، تربیت فرزند، و فعالیت های حضرت فاطمه زهرا(س) در زمینه های عبادی سیاسی در تمام مراحل زندگی الگو بگیریم.

IMG_1950

IMG_1899

IMG_1915

IMG_1965

( مداح اهل بیت عصمت و طهارت)

IMG_1946

IMG_1959

IMG_1963

IMG_1957

IMG_1938

IMG_1945

(اهداء جوایز به افراد برگزیده)

IMG_1969

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاطمه زهرا(س) فرشته نجات انسان در طول تاریخ است / برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر در شهرستان طارم+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..