تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم هایی نوروزی که در سینما گلشن بجنورد اکران می شود

ساعت: 10:33 منتشر شده در مورخ: 1395/12/29 شناسه خبر: 1066949

مدیر داخلی سینما گلشن بجنورد از اکران سه فیلم نوروزی گشت ارشاد 2، خوب، بد، جلف و ماجرای نیمروز در ایام نوروز 96 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، علی وطنی، مدیرداخلی سینما گلشن بجنورد اظهار کرد: با  توجه به اینکه هم اکنون سالن سینمای گلشن بجنورد در حال نوسازی است، درصورتیکه این نوسازی تا هفته جاری به پایان برسد، اکران فیلم ها از ابتدای نوروز آغاز خواهد شد.

وطنی افزود: درصورتیکه نوسازی سالن سینمای گلشن بجنورد به طول انجامد، اکران فیلم ها از پنج فروردین ماه آغاز خواهد شد.
وی با اعلام اینکه گشت ارشاد 2، خوب، بد، جلف و ماجرای نیمروز عناوین فیلم های نوروز 96 در سالن سینمای گلشن بجنورد هستند، گفت: این فیلم در ساعت های 3، 5، 7 و 9 عصر پخش می شوند.
مدیرداخلی سینما گلشن بجنورد خاطر نشان کرد: طی سال جاری همشهریان از اکران فیلم ها در سالن سینمایی گلشن بجنورد استقبال خوبی داشته اند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم هایی نوروزی که در سینما گلشن بجنورد اکران می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..