تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار سرلشکر باقری با آیت‌الله موسوی‌جزایری

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به منظور حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس به استان خوزستان سفر کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این سفر به دیدار آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز رفت.

سرلشکر باقری در این دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به گفت‌وگو پرداخت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در سفر خود به خوزستان با حضور در شهرستان هویزه به زیارت مزار سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فرمانده سپاه هویزه و عملیات نصر رفت و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.

سرلشکر باقری همچنین مزار دیگر شهدای گلگون کفن آرمیده در مزار شهدای هویزه و همرزمان سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی را زیارت کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مزار شهدای هویزه با زائران سرزمین نور دیداری چهره به چهره داشت و در جمع میهمانان شهدا سخنرانی کرد.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار سرلشکر باقری با آیت‌الله موسوی‌جزایری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..