تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث 2 سالن ورزشی ویژه بانوان گناوه ودیلم مصوب شد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری شنبه شب در آیین افتتاح بوستان فاز 3 خور گناوه افزود: این دو طرح که برای محقق شدن آن رایزنی های فراوانی از جمله با وزیر نفت شد و با سازمان برنامه و بودجه توافق بعمل آمده ، به عنوان عیدی تقدیم بانوان این مناطق بمناسبت روز زن و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) می شود.
وی گفت: برای احداث این 2 سالن هر کدام 20 میلیارد ریال درنظرگرفته شده که عملیات اجرایی آن در گناوه با ظرفیت 2 هزارنفر و دیلم یک هزار نفر در ابتدای سال آینده آغاز می شود.
خدری با اشاره به اینکه شهرهای شمالی استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری هستند، از استاندار بوشهر خواست که نسبت به ایجاد دهکده گردشگری گناوه که از مصوبه های سفر هیات دولت به این استان است نگاه و عنایت ویژه کرده و در ابتدای سال جدید شاهد آغاز عملیات اجرایی باشیم.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث 2 سالن ورزشی ویژه بانوان گناوه ودیلم مصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..