تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه در باره نظامیگری اتمی آمریکا در آسیا هشدار داد

به گزارش ایرنا، رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه امروز (یکشنبه) گفت: واگذاری احتمالی سلاح اتمی به ژاپن و کره جنوبی از سوی آمریکا نقض معاهده منع گسترش تسلیحات اتمی است.
بنا به گزارش رسانه ها، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده که این کشور امکان استقرار سلاح اتمی در کره جنوبی و ژاپن را رد نمی کند.
تیلرسون جزئیات بیشتری در این مورد اعلام نکرد که آیا جنگ افزارهای هسته ای را آمریکا به کره جنوبی و ژاپن تحویل می دهد یا اینکه دو کشور خود آنها را طراحی می کنند و می سازند.
کاساچیف رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه در باره این اظهارات گفت: باید جزئیات سخنان وزیر خارجه آمریکا و سطح دقت ترجمه ها بررسی شود.
رئیس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون روسیه افزود: اگر مساله استقرار سلاح های اتمی آمریکا در کره جنوبی و ژاپن مطرح شده، این اقدام از نقطه نظر حل و فصل اوضاع شبه جزیره کره بد است اما قوانین بین المللی را نقض نمی کند.
وی افزود: اما استقرار این جنگ افزارها در کشورهای غیراتمی، نقض آشکار معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای خواهد بود.
وضعیت شبه جزیره کره به دلیل حضور نظامی دائمی آمریکا در این منطقه و برگزاری رزمایش های مشترک و بسیار گسترده با کره جنوبی و ژاپن متشنج شده است.
اروپام*391 انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه در باره نظامیگری اتمی آمریکا در آسیا هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..