تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قانون‌شکنی والت دیزنی و جریمه میلیون دلاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمپانی والت‌دیزنی با وزارت کار آمریکا به توافق رسید تا برای جبران قانون‌شکنی و پرداخت حقوقی پایین‌تر از میزان مصوب فدرال، سه میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به کارمندان خود در فلوریدا پرداخت کند.

جمعه ۲۷ اسفند اعلام شد که این سه میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به ۱۶ هزار کارمند کلوب مدیریت تعطیلات دیزنی و کارمندان پارک‌های تفریحی این شرکت در فلوریدا پرداخت خواهد کرد.

دپارتمان تقسیم حقوق و ساعات کاری می‌گوید که دیزنی علاوه بر کسر هزنیه لباس که سبب پایین آمدن دستمزد کارمندانش شده، در نگهداری اسناد پرداخت‌ها نیز سهل‌انگاری کرده است. براساس گزارش این دپارتمان، کمپانی دیزنی علاوه بر این برای وظایفی که کارمندان پیش از آغاز و پس از پایان شیفت کاری انجام داده‌اند به آن‌ها هیچ دستمزد اضافه‌ای پرداخت نکرده است. البته تنها نکته مثبت این گزارش، تایید همکاری دیزنی در تحقیقات است.

دنیل وایت مدیر منطقه‌ای دپارتمان تقسیم حقوق و ساعات کاری در این باره گفت: «این قانون‌شکنی‌ها رایج است و در دیگر صنایع هم وجود دارد. کارفرمایان حق ندارند با کسر هزینه‌هایی از این دست، حقوق کارگران را به زیر حداقل دستمزد قانونی کاهش بدهند و باید به صورت دقیق ساعات کاری کارمندان خود را پیگیری و حقوق آن‌ها را بر این اساس پرداخت کنند. این موضوع شامل ساعات پیش و پس از شیفت کاری نیز می‌شود.» او در ادامه ابراز امیدواری کرد که دیگر کارفرمایان نیز به شیوه‌ای مشابه برخورد کنند.

شرکت والت دیزنی هنوز هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است.

منبع: هالیوودریپورتر/ ۱۸ مارس

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قانون‌شکنی والت دیزنی و جریمه میلیون دلاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..