تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش پیشگیری از بارداری، نمی تونم قرص بخورم

امکان استفاده از هیچ نوع قرصی برای من وجود نداره. چه روشی غیر از جلوگیری طبیعی و کاندوم رو پیشنهاد می کنید؟

سوال:

سلام و خسته نباشید. من 22 سالمه و چند ماهی هست که ازدواج کردم .قبل ازدواج به دلیل بی نظمی پریود رفتم دکتر و تنبلی تخمدان داشتم که متفورمین اسپیرونولاکتون و قرص جلوگیری به اسم اتیسترون(سیپروترون کامپاند) به من دادن که در مدت مصرف دچار عفونت قارچی شدم .وقتی به دلیل عفونت به دکتر مراجعه کردم به من گفتن که چون عفونت گرفتی نمی تونی هیچوقت از قرص جلوگیری استفاده کنی.سوالم اینه که آیا من هیچ نوع قرص جلوگیری از بارداری نمی تونم استفاده کنم که به عفونت دچار نشم؟؟اگر امکان استفاده از هیچ نوع قرص برای من وجود نداره شما چه روشی غیر از جلو گیری طبیعی و کاندوم رو پیشنهاد می کنید؟و اگر وجود داره ممنون میشم اسم قرص رو بفرمایید( .در ضمن عفونتم هنوز درمان نشده با اینکه چن بار مراجعه داشتم به پزشک که هر دو برام سه تا فلوکونازول و پماد کلوتریمازول تجویز کردن).با تشکر از شما.

جواب:

تا جاییکه بنده اطلاع دارم ابتلا به عفونت قارچی دلیلی بر ممنوع بودن استفاده از قرص های جلوگیری نیست. البته این قرص ها با کاهش محیط اسیدی وازن ابتلا به قارچ را زیادتر می کنند ولی این منع مصرف مطلق این دارو ها محسوب نمی شود. از همان متخصصی که این توصیه را به شما کرده است در این مورد مشورت بگیرید. توصیه اکید دارم که با توجه به بیماری تنبلی تخمدانتان و اینکه در آینده احتمال یائسگی زودرس یا ناباروری در مورد شما زیاد خواهد بود ترجیحا هرچه سریعتر باردار شوید . به تعویق انداختن بارداری برای شما اصلا به صلاح نیست. 

برای عفونت  قارچی 7 روز پماد واژینال کلوتریمازول و 7 شب پماد تریامسینولون بصورت یک شب درمیان استفاده شود. اگر درمان نشد دوره دوباره تکرار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش پیشگیری از بارداری، نمی تونم قرص بخورم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..