تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار مدیر حوزه علمیه قم با روحانی جانباز حوزه

مدیر حوزه علمیه قم با حضور در منزل روحانی جانباز حجت الاسلام مجتبی گرمابی با این جانباز دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار مدیر حوزه علمیه قم با روحانی جانباز حوزه

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه قم و رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با حضور در منزل روحانی جانباز حجت الاسلام مجتبی گرمابی با وی دیدار و گفت وگو کرد.

وی با بیان اینکه توجه به جانبازان و خانواده معظم شهدا یکی از مهم ترین وظایف مسئولان و مدیران در کشور است، تصریح کرد: همه آحاد جامعه در حفظ و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت نقش دارند.

مدیر حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید خود را قدردان خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بدانیم، گفت: جانبازان دفاع مقدس سال هاست که جراحت و رنج های جنگ تحمیلی را تحمل می کنند و جامعه ما وظیفه خود می داند که به تجلیل و قدردانی از این عزیزان اهتمام داشته باشد.    

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه جانبازان دفاع مقدس به گردن حوزه و جامعه حق بزرگی دارند، گفت: جانبازان عزیز ما به عنوان شهید زنده همواره نقش موثر و مهمی در حفظ انقلاب اسلامی داشته اند.   

همچنین حجت الاسلام مجتبی گرمابی روحانی جانباز 55 درصد دفاع مقدس در این دیدار به بیان خاطرات خود از دفاع مقدس و نحوه مجروح شدن در سه منطقه جنگی پرداخت و از باقی ماندن عوارض سخت جسمانی جراحت های جنگ تحمیلی سخن گفت.   

مدیر حوزه علمیه قم با تجلیل از صبر و استقامت این روحانی جانباز، از خداوند متعال خواستار بهبود سلامتی این روحانی مدرسه جانبازان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار مدیر حوزه علمیه قم با روحانی جانباز حوزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..