تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارشی از گیشه نوروزی سینما

گیشه فیلم های اکران نوروزی 96 بسیار ضعیف تر از انتظارها پیش رفته و پنج فیلم جمعاً نتوانستند یک میلیارد تومان را ثبت کنند.

به گزارش سینماخبر، گیشه فیلم های اکران نوروزی 96 بسیار ضعیف تر از انتظارها پیش رفته و پنج فیلم جمعاً نتوانستند یک میلیارد تومان را ثبت کنند. 

 

این در حالی از است که اکران نوروزی سال 95 با فروش یک میلیاردی افتتاحیه برای فیلم من سالوادور نیستم همراه بود.

 

 باکس آفیس سینما  

بر اساس جدول منتشر شده از سوی سینما تیکت فروش فیلم های نوروزی در سه روز اول اکران به شرح زیر است.

 

فیلم سینمایی "گشت 2" به کارگردانی سعید سهیلی که یکی از شانس های اکران طوفانی نوروز به شمار می رفت تنها به فروشی معادل 278.886.000 تومان دست یافت تا افتتاحیه ضعیف را تجربه کند.

 

سه بیگانه دیگر فیلم اکران نوروزی با بازی امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا و مجید صالحی دیگر فیلم اکرانی در نوروز 96 هم نتوانست فروشی چشمگیر را ثبت کند. این فیلم در سه روز نخست 273.978.000 تومان فروش داشت.

 

فیلم متفاوت اکران نوروزی 96 یعنی "ماجرای نیمروز" ساخته محمدحسین مهدویان با توجه به ژانر خاص خود فروش نسبتاً مناسبی را در میان آثار نوروزی به خود اختصاص داده و در جایگاه سوم ایستاد. این فیلم پس از سه روز فروشی معادل 107.486.000 میلیون تومان را ثبت کرد.

 

"یک روز بخصوص" همایون اسعدیان را می توان یکی از شکست خورده های زود هنگام اکران نوروزی دانست. این فیلم با وجود حضور بازیگران بنامی همچون مصطفی زمانی تنها به گیشه ای معادل 14.991.000 تومان اکتفا کرد.

 

"آباجان" ساخته هاتف علیمردانی نیز نتوانست اقبال مخاطبان را در اختیار گرفته و دیگر شکست خورده گیشه لقب گرفت. این فیلم در سه روز نخست به فروش ضعیف 13.308.000 میلیون تومان رسید.

 

فیلم دیگر اکران نوروزی یعنی "خوب، بد، جلف" پیمان قاسمخانی" اما از این فهرست جدا بوده و با توجه به شروع زودهنگام اکران نسبت به سایر آثار نوروزی فروش کلی 5.231.025.000 تومان را در اختیار داشت.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارشی از گیشه نوروزی سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..