تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این 2 دختر چه گناهی داشتند که در صادقیه سوار پراید شیشه دودی شدند!

راننده یک پراید سفید هاچ‌بک که با همدستی دو دوستش دو دختر جوان را به تله شیطانی کشانده و آنها را آزار داده بودند دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

در این جلسه دو شاکی پرونده به تشریح جزییات ماجرا پرداختند. یکی از آنها گفت: عصر از محل کارم به خانه بر می گشتم که سوار پراید سفید شدم تا از میدان آزادی Freedom به فلکه صادقیه بروم. در میان راه راننده سر صحبت را باز کرد و از من خواست تا در صندلی عقب ماشین بنشینم. او در میان راه یک مرد جوان دیگر را هم به عنوان مسافر سوار کرد اما یکباره تغییر مسیر داد. می خواستم از ماشین پیاده شوم که راننده در را قفل کرد .سرنشین دیگر ماشین سرم را زیر صندلی برد و تهدیدم کرد. چون شیشه های ماشین دودی بود هیچ کس مرا نمی دید. راننده و پسر جوان بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند و از ماشین به بیرون پرت کردند. من فقط توانستم چند شماره از پلاک خودرو را به خاطر بسپارم.

دومین شاکی نیز ماجرای حبس شدنش در پراید با شیشه های دودی را تشریح کرد و از راننده و سرنشین آن شکایت کرد.

سپس سه متهم یک به یک به دفاع پرداختند و راننده جوان اتهام آزار دو دختر جوان را گردن گرفت. دو متهم دیگر نیز هر کدام اعتراف کردند در اجرای نقشه ها فقط یکبار در کنار راننده بوده اند و هر کدام از آنها یک ختر را آزار داده اند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این 2 دختر چه گناهی داشتند که در صادقیه سوار پراید شیشه دودی شدند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..