تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهدید نتانیاهو به حمله به حزب‌الله در سوریه

به گزارش عمارنامه، جنگنده‌های اسرائیلی روز جمعه حریم هوایی سوریه را نقض کردند و چندین منطقه را نزدیک شهر پالمیرا در مرکز سوریه هدف قرار دادند.

دولت سوریه گفت با موشک زمین به هوا این جنگنده‌ها را هدف قرار داده، یک جنگنده را سرنگون و به یک جنگندۀ دیگر آسیب وارد کرده است.

نتانیاهو روز شنبه مدعی شد که این حملات یک کاروان تسلیحاتی حزب‌الله را هدف قرار داده است.

وی مدعی شد: «زمانی که ما تلاش‌ها برای انتقال تسلیحات پیشرفته برای حزب‌الله را شناسایی می‌کنیم و ما اطلاعات آن را داریم و (هدف قرار دادن آن) از نظر عملیاتی امکان پذیر است، ما برای ممانعت از آن وارد عمل می‌شویم.»

نتانیاهو افزود: «به همین شکل عمل کردیم و در آینده نیز عمل خواهیم کرد.»

جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان در سال‌های 2000 و 2006 در مقابل تجاوز نظامی اسرائیل از لبنان دفاع کرد. حزب‌الله همچنین مانع از سرریز اقدامات تروریستی سوریه به لبنان شد. جنبش مقاومت همچنین به دولت سوریه در مبارزه علیه گروه‌های تروریستی تکفیری کمک کرده است.

ارتش سوریه حملات هوایی اخیر اسرائیل را «تلاشی نافرجام» برای کمک به گروه تروریستی تکفیری داعش عنوان کرد.

از سوی دیگر اسرائیل با حملات هوایی علیه حزب‌الله و ارتش سوریه و همچنین با درمان معارضان ضد دمشق در منطقۀ اشغالی جولان، از تروریست‌ها در سوریه حمایت می‌کند.

یک نمایندۀ کنست اسرائیل در سپتامبر گذشته گفت تل آویو مستقیماً به گروه تروریستی جبهه النصره در بلندی‌های جولان کمک می‌کند.

به گزارش هاآرتص، اکرم حسون، با انتشار پیامی در شبکۀ اجتماعی فیس‌بوک خود گفت جبهه فتح الشام با حمایت آویگدور لیبرمن، وزیر امور نظامی رژیم اسرائیل، روستای دروز در جولان سوریه را بمباران کرده است.

رژیم اسرائیل تاکنون بارها مناطقی در سوریه را هدف حملات خود قرار داده است اما معمولاً مسئولیت این حملات را برعهده نمی‌گیرد. همچنین نتانیاهو اولین بار در آوریل 2016 به حملۀ اسرائیل به کاروان حزب‌الله در سوریه اذعان کرد.

منبع: پرس تی وی

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهدید نتانیاهو به حمله به حزب‌الله در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..