تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معارضان عامل تحویل ندادن به موقع پروژه های عمرانی شادگان

نعمت اله آلبوغبیش در گفتگو با خبرنگار مهر بر ضرورت تمهیدات لازم برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان تاکید و اظهار کرد: وجود و کثرت معارضین، عامل موثر در عدم تحویل به موقع پروژه های عمرانی شهرستان است.

وی با اظهار تاسف از کثرت معارضین اجرای پروژه های عمرانی افزود: به طور مکرر مشاهده شده که حتی بازسازی پروژه های قدیمی که قبلا اجرا شده اند نیز با معضل وجود معارضین مواجه می‌شوند.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت تامین و ادای حقوق قانونی معارضین توسط کارفرمایان و دستگاههای اجرایی شهرستان یادآور شد: در مقابل، معارضین باید حقوق خود را از مجاری قانونی پیگیری و از تعطیلی پروژه های عمرانی اکیدا خودداری کنند تا بیش از این شهرستان متضرر نشود.

آلبوغبیش بیان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی پروژه های برق رسانی مسیر دهستان جفال و کارخانه تولید رول کاغذ بخش دارخوین به دلیل وجود معارضین به تاخیر افتاده و مذاکره با آنان ادامه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: جلسات برگزار شده در این راستا بتوانند معضل معارضین را مرتفع کند و در ابتدای سال ۹۶ شاهد آغاز عملیات
اجرایی پروژه های مذکور باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معارضان عامل تحویل ندادن به موقع پروژه های عمرانی شادگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..