تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تالاب بین‌المللی شادگان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

حسن مزبانی‌ پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان شادگان با ظرفیت بالای خود در مبحث گردشگری و تاریخی همچنین با داشتن جاذبه طبیعی و گردشگری از جمله تالاب بین‌ المللی می‌تواند در استقبال از میهمانان نوروزی پذیرای شایسته‌ ای باشد.

وی افزود: با نزدیک شدن به پایان سال و در آستانه عید نوروز فعالیت واحدهای مختلف شهرداری شادگان برای آماده‌ سازی شهر بیش از پیش مشغول به فعالیت هستند.

شهردار شادگان ادامه داد: ممنوعیت حفاری، آسفالت و لکه‌ گیری معابر، شستشوی معابر، زیباسازی و رنگ‌ آمیزی جداول و دیوارهای سطح شهر و استقرار مبلمان شهری و کاشت گل و گیاهان تزئینی بر اساس شرایط فصلی، آرایش و هرس گیاهان در پارک‌ ها، بلوارها و میادین سطح شهر، اصلاح روشنایی و بهسازی سرویس‌ های بهداشتی پارک‌ ها را از جمله اقداماتی که برای استقبال از مسافران نوروزی و زیباسازی شهر اشاره کرد.

مزبانی پور یادآور شد: در حال حاضر همه امکانات و تجهیزات این شهرداری برای رفاه حال مهمانان نوروزی ایجاد شده تا مهمانان نوروزی لحظات خوشی را در ایام نوروز بگذرانند.

وی عنوان کرد: باید از تمامی امکانات و پتانسیل‌ های لازم شهرداری شادگان برای آماده کردن سطح شهر و همچنین استقبال از مهمانان نوروزی استفاده کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تالاب بین‌المللی شادگان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..