تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در سال جدید چه اتفاقاتی برای شما رقم می خورد؟

در چرخه 12 ساله سمبل سال های چینی خروس دهمین جایگاه را به خود اختصاص داده و 1921، 1933، 1945، 1957، 1969، 1981، 1993، 2005، 2017، 2029 سال هایی هستند که اسم خروس یدک می کشیدند.

- خروس مظهر وفاداری و وقت شناسی است.

برای گذشتگان، خروس حکم ساعت زنگ دار را داشت و فریاد خروس برای آن ها معنی آغاز صبح و شروع به کار می داد.

در فرهنگ چینی، یکی دیگر از معنای نمادین خروس دور شدن بدی ها و ارواح شیطانی است.

نشان های خوش شانسی برای متولدین سال خروس عددهای خوش شانس: 5، 7، 8 رنگ خوش شانسی: طلا، قهوه ای، زرد مایل به قهوه ای، زرد گل های خوش شانسی: گلایول، گل بی صبر زینتی یا گل حنا، گل تاج خروس جهت خوش شانسی: غرب، جنوب غربی، شمال شرق شخصیت متولدین سال خروس افراد متولد در سال خروس با توجه به زودیاک چینی بسیاری از ویژگی های بسیار عالی مانند صداقت، سادگی و بی آلایشی، اجتماعی بودن و افکار بلند پروازانه را همراه داشته و اغلب آن ها جزو خوش تیپ ترین افراد دنیا هستند و در زندگی روزمره، به ندرت به دیگران تکیه می کنند.

نقاط قوت متولدین سال خروس: مستقل و توانا بودن، گرم و مهربان، عزتمند، سریع الفکر نقاط ضعف متولدین سال خروس: بی تاب و حوصله، انتقادی و کمی خودخواه با پاکت پول قرمز خوش شانسی را هدیه دهید یکی از سنت بسیار سرگرم کننده در سال نو چینی هدیه دادن پول در یک پاکت قرمز کوچک است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در سال جدید چه اتفاقاتی برای شما رقم می خورد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..