تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در روزهای پایان سال 95 از کارمندان خانواده شهید شهرستان شبکه بهداشت و درمان هندیجان و خانواده شهید سالم قجری تقدیر شد

یکشنبه، 29 اسفند 1395 ساعت 08:422017-03-19سياسي

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان، مراسم تقدیر از کارمندان خانواده شهید شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان به مناسبت روز تکریم از خانواده شهداء با حضور دکتر ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

دکتر حاتم زاده در این مراسم بیان داشت: تکریم خانواده شهداء نباید منحصر به یک روز باشد و ما همیشه باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

وی ادامه داد: حضور کارکنان خانواده معظم شهداء باعث افتخار هر سازمان و اداره ای هستند، همه ما مدیون شهداء و خانواده های آنان هست.

کارکنانی که افتخار نسبت خانوادگی با شهداء را دارند، باید با تلاش و پشتکار خود در خدمت رسانی به مردم پیشرو باشند و با رفتار و عمل خود مروج فرهنگ شهادت و ارزشهای آنان باشند.

در ادامه دکتر حاتم زاده با همراهی حاج حمید جعفریان رییس بنیاد شهید هندیجان و با هدف دلجویی از خانواده معظم شهداء و اعلام پیروی از آرمان های شهداء و رهبر کبیر انقلاب، به دیدار خانواده معظم شهید سالم قجری رفتند و از این خانواده و بخصوص مادر شهید گرانقدر تجلیل و تقدیر کردند.

حاتم زاده در جمع صمیمی این خانواده بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش هایی است که هم زمان با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و همیشه از جایگاه ویژه ای برخو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در روزهای پایان سال 95 از کارمندان خانواده شهید شهرستان شبکه بهداشت و درمان هندیجان و خانواده شهید سالم قجری تقدیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..