تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه چیدمان اتاق نوزاد، توصیه های مهم

ممکن است در ابتدا ظاهر اتاق به نظرتان خیلی مهم باشد اما در واقع موضوعی که اهمیت دارد سالم بودن اتاق نوزاد است. اتاق سالم باید تمیز و خنک باشد و مرتب هوای آن عوض شود.

امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 481

ممکن است در ابتدا ظاهر اتاق به نظرتان خیلی مهم باشد اما در واقع موضوعی که اهمیت دارد سالم بودن اتاق نوزاد است. اتاق سالم باید تمیز و خنک باشد و مرتب هوای آن عوض شود.
در صورت امکان از موکت یا فرش در اتاق نوزاد استفاده نکنید بهتر است این اتاق پارکت یا پوششی قابل شستشو داشته باشد.
اتاق نوزاد باید بی سر و صدا باشد. صدای رادیو و تلویزیون را کم کنید. اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که خیلی سر و صدا نکنند. این گونه اسباب بازی ها کودک را عصبی می کنند و مزاحم خواب راحت او می شوند.
دمای هوای اتاق کودک در طول روز 19 تا 20 درجه باشد.
هوای اتاق بهتر است مرتب عوض شود حداقل 15 دقیقه در روز اجازه دهید آفتاب به درون اتاق بتابد.
در آپارتمان یا اتاقی که کودک در آن زندگی می کند کسی نباید سیگار بکشد.
حیوانات می توانند بیماری ها را به نوزاد منتقل کنند. تا زمانی که فرزندتان نوزاد است حضور حیوان در اتاق او به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا ممکن است خطرناک باشد.

منبع:دانشنامه فرزند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه چیدمان اتاق نوزاد، توصیه های مهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..