تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرزمین نور زیارتگاه معنوی عاشقان ایثار و شهادت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع):

حجت الاسلام کریم سرافراز گفت: حضور آحاد مردم در کربلای ایران بویژه ایام نوروز سنتی قابل ستایش است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: هشت سال دفاع مقدس بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده و گنجهای آن را استخراج کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز با اشاره به نقش آحاد مردم در عرصه های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس ومیدانهای مقابله با انواع توطئه و فتنه های گوناگون، اظهار کرد: وحدت و انسجام ملت و اقوام مختلف به همراه بصیرت و حضور آگاهانه در صحنه، رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی، تصریح کرد: باید قدردان این پیوند مستحکم باشیم و با شناساندن گوشه ها و زوایای مختلف رشادت رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع مقدس به نسل چهارم انقلاب، نگذاریم تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و دوران حماسه و ایثار به فراموشی سپرده شود، و یا اینکه دچار تحریف گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تأکید کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از راه های ارزشمند ایجاد پیوند بین فرهنگ ایثار و شهادت با جوانان و نوجوانان نسل حاضر است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، مناطق عملیاتی دفاع مقدس و سرزمین نور را زیارتگاه معنوی عاشقان ایثار و شهادت خواند و گفت: حضور آحاد مردم در کربلای ایران بویژه ایام نوروز سنتی قابل ستایش است.

وی، با تأسی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مهم ترین نکته در حال حاضر این است که ملت بزرگ ایران این مقطع تاریخىِ حساس دفاع مقدس را فراموش نکند و سالهای پرمحنت، ولی پرافتخار دوران جنگ تحمیلی را هرگز از یاد نبرد.

این مقام مسئول با تقدیر از زحمات شبانه روزی خادمان شهدا در برگزاری اردوهای معنوی راهیان نور، گفت: این اقدامات ارزشمند در یادها زنده می ماند و باید بدانیم که ترویج و نشر ارزش های ناب اسلامی و زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا و فرهنگ ایثار کمتر از مجاهدت و شهادت در راه خدا نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرزمین نور زیارتگاه معنوی عاشقان ایثار و شهادت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..