تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ناگهان پیت حلبی» پراقبال ترین نمایش سنگلج

به گزارش سینما خبر : «ناگهان پیت حلبی» پراقبال ترین نمایش سال ۹۵ در میان ۱۲ اثری بود که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت. به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، نمایش «ناگهان پیت حلبی» به نویسندگی امیرعلی نبویان و کارگردانی کوروش سلیمانی با فروشی معادل ۰۰۰/۸۴۶/۵۱۶ ریال و پذیرا شدن ۴۹۱۵ تماشاگر پرفروش ترین و پرتماشاگرترین نمایش تماشاخانه سنگلج در سال ۹۵ شد.

این نمایش در میان ۱۲ اثری که در سال ۹۵ در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه رفت با فروش ۳۹۸۸ بلیت تمام بها، ۱۴۷ بلیت نیم بها، ۷۷۷ بلیت مهمان در ۲۸ شب اجرا و با قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان به فروشی معادل ۰۰۰/۸۴۶/۵۱۶ ریال دست یافت که این رقم نشانگر بیشترین میزان فروش بود.

تماشاخانه سنگلج در سال ۹۵ پذیرای ۵ اثر شادی آور ایرانی و ۷ اثر در قالب درام اجتماعی بود که در این بین آثار نویسندگان شاخصی همچون بهرام بیضایی، محمود استادمحمد، محمد چرمشیر و داود فتحعلی بیگی نیز وجود داشت. همچنین در میان این نمایش ها برای اولین بار یک مونودرام با محوریت زندگی «عبدالحسین نوشین» (بنیانگذار تئاتر نوین ایران) بود که با عنوان «پرتره مرد ریخته» و با بازی اصغر همت در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ناگهان پیت حلبی» پراقبال ترین نمایش سنگلج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..