تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر روحانی به هرمزگان لغو شد

سفر رئیس جمهوری به علت برخی مسائل و حجم کاری به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، جاسم جادری با اعلام خبر لغو سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان افزود: قرار بود رییس جمهور دوم فروردین ۹۶ به بندرعباس سفر کند.

جادری تصریح کرد: بهره برداری از مرحله دوم پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس، کارخانه فولاد صبا وطرحهای پرورش ماهی در قفس از برنامه های رئیس جمهور در هرمزگان بود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: آغاز ساخت بزرگراه ها و پل زیارتعلی بخش رودخانه رودان و چند طرح آبرسانی از دیگر طرح هایی است که قرار بود ساخت آن ها همزمان با سفر رئیس جمهور آغاز شود. زمان سفر بعدی رئیس جمهور به استان  اعلام می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر روحانی به هرمزگان لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..