تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار خودروی داعش نزدیک خانم خبرنگار در موصل+ فیلم

شمال عراق

در حالی یک خودروی بمب گذاری شده نزدیکی خبرنگار شبکه المیادین در موصل منفجر شد که چند متر بیشتر با خودروی پخش زنده این شبکه فاصله نداشت.

ارسال زمانبندی شده: 

شنبه, 28 اسفند, 1395 - 13:42

انفجار خودروی داعش نزدیک خانم خبرنگار در موصل+ فیلم

به گزارش عمارنامه، به گزارش پایگاه عربی 21، ویدیوی ضبط شده از این صحنه، حاکی از ترس و وحشتی است که پس از انفجار، فضا را در بر می گیرد.

گفتنی است، نیروهای عراقی همچنان مواضع و پایگاه های گروهک تورریستی داعش در ساحل راست موصل را هدف قرار می دهند در حالیکه، جنگنده های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا نیز مواضع تروریست ها را در اطراف مسجد النوری بمباران می کنند.

منبع: العالم

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار خودروی داعش نزدیک خانم خبرنگار در موصل+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..