تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات سنگین تروریست ها در دیرالزور سوریه از سه محور دفع شد + نقشه میدانی

موج جدید حملات تروریست ها

عناصر تروریستی از ظهر امروز موج حملات سنگین خود را از حومه شهر محاصره شده دیرالزور آغاز کردند.

ارسال زمانبندی شده: 

شنبه, 28 اسفند, 1395 - 10:55

حملات سنگین تروریست ها در دیرالزور سوریه از سه محور دفع شد + نقشه میدانی

به گزارش عمارنامه،  گروه تروریستی داعش همزمان با شکست های متوالی در جبهه های مختلف عملیاتی سوریه از جمله حومه شهر رقه، شرق استان حلب و شرق استان حمص ( شهر تدمر) از روزهای گذشته عملیات سنگینی را در شهر دیرالزور با هدف تقویت روحیه عناصر خود تدارک دیده است.

گروه تروریستی داعش درصدد است با حملات گسترده از چند محور، مواضع بیشتری از نیروهای سوری را در فرودگاه و شهر محاصره شده دیرالزور به اشغال درآورد.
 
عناصر تروریستی از ظهر امروز موج جدید حملات سنگین خود را از حومه شهر محاصره دیرالزور و از سه محور غرب فرودگاه و نزدیکی پایگاه التامین، شرق شهر و حومه منطقه کارگران و پایگاه زرهی تیپ 137 پیاده نظام ارتش آغاز کردند.

با شروع درگیری ها، نیروهای عشایر، دفاع ملی و گارد ریاست جمهوری سوریه مستقر در غرب فرودگاه دیرالزورتوانستند با استفاده از سلاح های سنگین، موشک های ضد زره و پشتیبانی جنگنده های روسی یک تانک و حدود 10 خودروی انتحاری تروریست ها را منهدم کنند.

درگیری ها در این محور تا عصر امروز ادامه یافت و در نهایت تروریست ها با برجای گذاشتن دهها کشته و زخمی مجبور به عقب نشنی شدند.

در محور شرقی شهر و حومه محله کارگران نیز درگیری های سنگین چندین ساعت به طول انجامید و حملات تروریست ها در این محور نیز ناکام ماند. در جریان این درگیری ها علاوه بر انهدام دو خودروی انتحاری، دهها تروریست کشته یا زخمی شدند.

در محور غربی شهر و تیپ زرهی، نیروهای سوری موفق شدند با استفاده از سلاح های سبک و سنگین، دهها تروریست را از پای دربیاورند و حملات را به طور کامل خنثی کنند. تعدادی از خودروهای مجهز به دوشکای تروریست ها در این درگیری ها منهدم شد.

قابل ذکر است تروریست های داعش اوایل سال 2017 میلادی با حملات گسترده خود از 5 محور موفق شدند با اشغال مناطق مهم و راهبردی در اطراف شهر دیرالزور، راه ارتباطی شهر با فرودگاه را به طور کامل قطع کنند.

در حال حاضر بخش وسیعی از گورستان، نیروگاه برق، مناطق « الجریة و سریة جنید، نیروگاه پولمان، مکابس، ارتفاع و رشته کوه های الثرده» در اشغال داعش است..

منبع: مشرق

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات سنگین تروریست ها در دیرالزور سوریه از سه محور دفع شد + نقشه میدانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..