تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ورزشگاه ٢٥ هزار نفری امام رضا(ع)/بهره برداری از 17 استادیوم ورزشی در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: از 25 استادیوم ورزشی در حال احداث کشور تاکنون 17 ورزشگاه به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از 17 استادیوم ورزشی در کشور

مسعود سلطانی فر دقایقی پیش در حاشیه بازدید از ورزشگاه امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی نسبت به افتتاح این پروژه عظیم به همت آستان قدس رضوی و در آستانه میلاد پرفروغ حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: بی تردید، این ورزشگاه از همه نظر در سطح کشور بی‌نظیر است و حتی می‌تواند تا قبل از پایان لیگ برتر فوتبال میزبان تیم‌های مختلف به ویژه تیم‌های فوتبال خراسان رضوی باشد.

وی گفت: از 25 استادیوم ورزشی در حال احداث کشور تاکنون 17 ورزشگاه به بهره برداری رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ایجاد 43 ورزشگاه 5 هزار نفره در کشور بیان کرد: از این میزان، 9 ورزشگاه آماده شده است.

سلطانی فر با تأکید بر اینکه با افتتاح ورزشگاهای عظیم در کشور می‌توانیم میزبانی مسابقات بین المللی و بزرگ جهانی را کسب کنیم اضافه کرد: در سطح کشور، ورزشگاه‌های قابل توجهی همچون نقش جهان، یادگار امام و میان رود وجود دارد که از جایگاه قابل توجهی برخوردار است.

انتهای پیام/ح





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ورزشگاه ٢٥ هزار نفری امام رضا(ع)/بهره برداری از 17 استادیوم ورزشی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..