تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفت نفر بر اثر انفجار ساختمانی در بروکسل زخمی شدند

ساعت 24- آتش نشانی بروکسل از مصدوم شدن هفت نفر بر اثر انفجار در ساختمانی مسکونی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ؛ آتش نشانی بروکسل پایتخت بلژیک روز شنبه از مصدوم شدن هفت نفر بر اثر انفجار در ساختمانی مسکونی در این شهر خبر داد.

سخنگوی آتش نشانی بروکسل بدون اشاره به علت این انفجار اعلام کرد «بر اثر این انفجار شدید دو ساختمان مسکونی سه طبقه تخریب شد و در مجموع هفت نفر مصدوم شدند که مصدومیت یکی از آنها شدید است».

تلویزیون دولتی بلژیک علت احتمالی این انفجار را نشت گاز اعلام کرد اما سخنگوی آتش‌نشانی این خبر را تایید نکرد.

بروکسل 22 مارس 2016 مرگبارترین حملات تاریخ خود را شاهد بود که به کشته شدن 32 نفر و زخمی شدن بیش از 320 نفر در مترو و فرودگاه بروکسل منجر شد.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفت نفر بر اثر انفجار ساختمانی در بروکسل زخمی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..