تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های سارا صوفیانی و شوهرش که 28 سال از خودش بزرگتر است

عکس های سارا صوفیانی بازیگر سریال روزهای بی قراری در کنار شوهرش امیرحسی شریفی که بازیگر و تهیه کننده سینما است و از وی 28 سال بزرگتر است، مشاهده می کنید.

سارا صوفیانی بازیگر روزهای بی قراری و همسرش

سارا صوفیانی بازیگر زن ایرانی منولد 26 فروردین سال 1364 در شهر مشهید می باشد و هم اکنون 31 سال سن دارد.

تحصیلات :وی دارای دکترای تاریخ اسلام است و فارغ التحصیل این رشته شده است.

سارا صوفیانی

عکس سارا صوفیانی
نحوه شروع بازیگری

وی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال 1377 برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت 8 ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا نازپرور صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال 87 از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال 88 با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند.

وی با سریال روزهای بیقراری توانست به خوبی شناخته شود. او در این سریال نقش سار را ایفا می نماید که یکی از کاراکترهای اصلی داستان می باشد.

سارا صوفیانی

عکس سارا صوفیانی و الهام حمیدی

سارا صوفیانی

عکس های سارا صوفیانی و همسرش

ازدواج و همسرش

سارا سوفیانی در سال 89 با امیرحسین شریفی ازدواج کرده است و متاهل است.امیرحسین شریفی (زاده 5 اردیبهشت 1336 – خاتون آباد، اصفهان) بازیگر و تهیه کننده سینما اهل ایران است.

سارا صوفیانی

تصاویر سارا صوفیانی و همسرش

سارا صوفیانی

سارا صوفیانی و همسرش زندگی سارا صوفیانی و همسرش با 28 سال اختلاف سن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های سارا صوفیانی و شوهرش که 28 سال از خودش بزرگتر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..