تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسلیهان آتاگول چهره تبلیغاتی پوما + عکس

جلسه معرفی کلکسیون جدید پوما با حضور نسلیهان آتاگول برگزار شد

نسلیهان آتاگول بازیگر سریال اکیا، بعد از برند پانتن، چهره تبلیغاتی یک برند پوشاک ورزشی شد.

نسلیهان آتاگول که هنوز چهره پانتن است، در حال حاضر قرارداد جدیدی را برای حضور در یک کمپین تبلیغاتی جدید امضاء کرده است. قرار است نسلیهان آتاگول چهره تبلیغاتی برند PUMA در ترکیه شود.

تصویربرداری های این کمپین انجام شده و عکس های نسلیهان در این پروژه در شبکه های اجتماعی آنلاین موردتوجه بسیاری قرار گرفت.

نسلیهان آتاگول در این کار، کلکسیون مد خیابانی فصل جدید پوما را معرفی می کند. طبق این اخبار گفته می شود که Cara Delevingne بازیگر و مدل انگیلیسی نیز در این کمپین با نسلیهان آتاگول همراه خواهد بود. نسلیهان در مورد این پروژه گفت: “برای اینکه خودمان را کشف کنیم نیازی به راهی طولانی و پرتلاش نیست. کافی است که همانطور که احساس می کنیم، رفتار کنیم.”

نسلیهان آتاگول - اکیا

جلسه معرفی کلکسیون جدید پوما با حضور نسلیهان آتاگول برگزار شد

نسلیهان آتاگول در جلسه معرفی برند موردنظر حضور داشت. در این جلسه معارفه همسر نسلیهان، کادیر دوغلو نیز شرکت کرد و در این پروژه او را تنها نگذاشت.

کادیر بعد از برگشتن از سفر دبی بدون توقف برای دیدن و همراهی نسلیهان به مکان برگزاری این جلسه رفت. نسلیهان در این مراسم استایل شیک و اسپرتی داشت که با کلکسیون مد خیابانی فصل جدید پوما هماهنگ بود. او در این مراسم بسیار خوشحال و هیجان زده به نظر می رسید.

در این مراسم بسیاری از دوستان و همکاران وی نیز شرکت داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسلیهان آتاگول چهره تبلیغاتی پوما + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..