تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جابجایی اثاثیه در ارومیه فقط باهماهنگی کلانتری محل

جابجایی اثاثیه در ارومیه فقط باهماهنگی کلانتری محل

استان‌ها > آذربایجان غربی - فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از مردم خواست در صورت نیاز به جابجایی اثاثیه منزل در تعطیلات نوروزی موضوع را با کلانتری محل هماهنگ کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سرهنگ حسین صمدپور از تعطيلات نوروزی به عنوان مأموريت ويژه پليس ياد کرد و گفت: تمام توان نيرويی و تجهيزاتی خود را برای تأمين امنيت و آرامش مردم به کار خواهيم بست.

وی اضافه کرد: در اين ايام با افزايش گشت هاي محسوس و نامحسوس و برپايی ايستگاه های نوروزی تلاش خود را در جهت پيشگيری از وقوع جرايم انجام خواهيم داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با اشاره به آمادگي صد درصدی مرکز فوريت های پليسي اين شهرستان در ايام نوروز از مردم خواست در صورتی که به هر علتی قصد اياب و ذهاب اثاثيه منزل را دارند موضوع را با کلانتری محل هماهنگ کنند .

سرهنگ صمدپور اين اقدام را در راستای پيشگيری از وقوع سرقت خواند و گفت: هوشياری مردم باعث می شود که مجرمان نتوانند به مقاصد شوم خود دست يابند.

 

۴۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جابجایی اثاثیه در ارومیه فقط باهماهنگی کلانتری محل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..