تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 15 جسد دریک گور دسته جمعی در یک زندان متروکه در ونزوئلا

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، وزارت کشور ونزوئلا روز شنبه با اعلام این خبر اعلام کرد در حال پیدا کردن اجساد احتمالی‌ دیگر در نزدیکی‌ های این مکان است.
وزارت کشور ونزوئلا در این اطلاعیه افزود: در مجموع، 12 جسد کامل و سه جسد دیگر فاقد جمجمه هستند.
در اواخر ماه اکتبر گذشته (آبان )، دولت «نیکلاس مادورو» این ندامتگاه را که حدود 9 هزار زندانی در آن به سر می‌ بردند را پس از سه هفته درگیری بین زندانیان و نیروهای امنیتی تخلیه و این افراد را به زندان های دیگر منتقل کرد.
سازمان های مدافع حقوق بشر ونزوئلا در این راستا معتقدند که هنوز اجساد حدود 100 زندانی دیگر باید در این محل دفن شده باشد.
در سالهای اخیر، سیستم زندان بانی‌ ونزوئلا به دلیل نقض حقوق بشر، افزایش درگیری ها، ازدحام بیش از حد زندانیان و حمل سلاح بین زندانیان، مورد شکایت و انتقادات متعددی قرار گرفته است.
شبد*5*491*9122* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 15 جسد دریک گور دسته جمعی در یک زندان متروکه در ونزوئلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..